Menü

Starseite

Credits

Host Design
Ich

Hi! Jetzt erlaub ich's dir, dass du das lesen darfst. Bin I net nett *gg*

Also: I geh gern ins Kino, shoppen und a sonst mach I eigentlich alles gern. Alles was holt normale Teenager machen.

I hob a Schwester, dei eigentlich net so blöd is ,sondern richtig lieb. Sie geht in die HAK und I hob a vor do hin zu gehen :Bit-HAK. Derzeit moch I die 4.Klasse im Gymnasium. Meine Klassenkameraden sand olle total cool.

I was eigentlich sonst nix mehr zum schreiben. Also, tschüss.

 

30.12.06 22:21
 


bisher 7 Kommentar(e)     TrackBack-URL


Anonym (30.12.06 22:44)
Hallo du! Na, wie gehts dir? Gar net so schlecht gemacht, die Seite. Wir sehen uns


3mal darfst du raten (9.1.07 21:25)
seas, wie gehts da??ich muss schon sagen: du hast ja einen wirklich coolen blog!!!ich hätte auch gerne so einen coolen!!! also dann hdl und glg ich


ich (10.1.07 15:20)
hi, ich wollte mich für das ja soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo nette kompliment bedanken: also: TAUSENDDANK!!!!!!!!!!!!hdl und glg ich


Anna (15.1.07 19:48)
hey du!
Wie gehts..ja i sich die morgen...hihi
ok cooler blog
Hdl Anna


Jürgen (31.1.07 19:45)
seas, cooler blog.


hannah (3.2.07 15:38)
aloa! (des is jez mei neuer lieblingsspruch, denk da nix dabei, i bin heit wieda a bissal crazy....*gg*)
also dei blog is echt vui cool..... aba irgendwie hast du no kein gb ge?! schade.... i schreib ja imma so gern was rein.... aba macht ja nix.....
glg hannah


Jürgen (7.2.07 15:12)
Warum hast eig. ka Gästebuch ha?

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen
Gratis bloggen bei
myblog.de